Vad man gör när man borde göra något annat

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()
2013-09-16 @ 20:49:00



Alltid har jag en sån bra bortförklaring till att skjuta upp läxor och inlämningar, bara se ett avsnitt till, redigera en bild, kolla fb eller spela piano. Det är bra va? Ingen självdiciplin överhuvudtaget. Knasigt det där, att jag valt att gå natur då. I vilket fall som helst har jag knäppt några bilder, var alldeles för länge sen. Men fint blev det, dock var vädret allmänt tråkigt och vattenpölarna alldeles för grumliga och växterna allt för trötta, men den här fina blomman blev väldigt vacker mot den gråa bakgrunden! 
/Frida 
Kommentarer
Postat av: SARA ♥

Så är det med mig med! Jag skjuter ofta upp det som borde göras till allra sista minuten.
Fin bild förresten :)

2013-10-24 @ 10:29:54
URL: http://sarasfotoalbum.blogg.se
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

jääääättefin bild!!
Designtävlingen är nu oavgjord!! Kika in och se om du vann :) Om inte vinnaren svarar inom 3 dagar kommer jag dra en ny, så kika in då oxå!! :D
kram

2013-11-08 @ 19:53:44
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0