Skolfoto idag :/

Permalink Vardag Kommentarer (2) Trackbacks ()
2012-09-10 @ 11:23:00
Hejsan!
Idag har vi skolfoto, så jobbigt, jag får ju inte stå bakom kameran :( Det är inte kull alls att inte kunna bestämma hur man ska se ut på sin bild utan någon annan ska göra det...
 
Trots allt är det en rätt bra dag idag, vi började med födelsedagsfrukost hos kusin-vitamin, GRATTIS! 11 år, det är en bra ålder! :) Sen har vi haft både det ena och det andra och snart är det lunch. 
 
Dessutom har jag insett en väldigt skrämmande sak, jag har inte en ända bild på mig som jag kan lägga ut här, altlså de jag tog senast var i början på sommarlovet... Oj, oj, Josefin får nog fota mig snart :) 
 

I brist på andra bilder... (OBS! det är inte jag på bilden) 
 
 
/Frida
Kommentarer
Postat av: Ulrika - Fotograf u.norman

Tack för din kommentar :) Ska försöka komma ihåg att skriva vilka inställningar jag har haft. Ofta är det bländare 1,8-2,2 och så snabb slutare som möjligt, runt 250 och uppåt.

Lite redigeringstips finns i tipskategorin, men funderar på att göra ett inlägg där jag visar min "vanliga" redigering :)

Hoppas du har en fin kväll!

2012-09-10 @ 20:31:29
URL: http://unorman.wordpress.com
Postat av: ebba | foto

SV; Tack så mycket :) Åh, vad söt!




kramis

2012-09-10 @ 21:26:19
URL: http://eebbaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0