Så länge sen

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()
2012-10-30 @ 11:35:00
Ojj, vad tiden går... Snart är det 2 år sedan jag fick min systemkamera och oj vad mycket jag har lärt mig sen dess.
Porträtt:
 
Nu
 
 
Nu
 
Blommor:
 
Nu
 
 
Natur:
 
Nu 
(Wooops, många bilder... men men)
 

Djur:
 
Nu
 

Det har väl hänt lite, kan man väl säga... Jag tycker i alla fall det, jag har blivit bättre på kamerans inställningar OCH att inte förstöra bilden vid en redigering! En himla massa bilder fick ni se också, bra va? Försöker kompensera lite för att jag inte bloggat på länge...
 
/Frida
 
Kommentarer
Postat av: thea

Kul att se att man faktiskt utvecklas! Många fina bilder :)

2012-10-30 @ 23:49:22
URL: http://tthea.blogg.se
Postat av: elin stridh

Bloglovinbyte? :)

2012-10-31 @ 15:23:55
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Anonym

tycker alla bilder är fina

Svar: Tack tack :)
fotografrida.blogg.se

2012-11-01 @ 01:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0