Tråkigt väder och hästar

Permalink Hästar Kommentarer (3) Trackbacks ()
2012-04-26 @ 17:57:49
Hej!
Jag är så himla trött på detta väder, mulet och regn hela tiden. Jag har inte kunnat fota på nästan en vecka i och med att vädret varit så dåligt och att jag haft himla mycket att göra. Åhhh, så frustrerande! Det enda jag vill göra nu är att fota, som endel av er redan vet fick jag ett objektiv i födelsedagspresent. Kommer upp lite om det snart kanske ;)

I fredags var jag och fotade i stallet, kommer några bilder här nedanför!


Foto: Jag, Modell: Annie, Kamera: Nikon D3100+Sigma 70-300mm f4-5.6

En spontan bild på fina Annie och Bosse (stallkatten). Visst är de söta!?


Annies lillasyster Ella med Feldon.


Oj, blev lite olika redigeringar, men det får duga :)

Svaren från frågestunden kommer upp snart! Något mer du undarar över så är det fortfarande fritt fram att fråga!



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kan du inte göra ett video inlägg hur du redigerar dina bilder? Skulle vara jätte bra :D

2012-04-28 @ 10:46:28
Postat av: Annie Bäckstrand

Tack sötis!! :D

hah älskar hur Feldon rör på mulen på första bilden ;)

2012-04-28 @ 23:11:31
URL: http://www.annielize.devote.se
Postat av: Fanny

Fina bilder, vad söt ponnyn, Feldon, är :)

2012-05-09 @ 21:58:47
URL: http://fawila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0