Äppelblom

Permalink Natur Kommentarer (2) Trackbacks ()
2012-05-18 @ 22:01:01
Hej på er!
Har fotat lite blommor, äppelblommor. Det var ett tag sen jag över huvud taget kom nära en blomma OCH fått bra bilder, så jag är väldigt nöjd med resultatet. Av ca 70 bilder var dessa fem de bästa. Det är lite roligt att man fotar så mycket och ändå är det bara några få bilder som man blir riktigt nöjd med.

Bilderna blev så skira och vita och jag är sjukt nöjd med dem och inställningarna och blommorna var ju väldigt vackra!










Foto+redigering: Jag [Utrustning: Nikon D3100+AF-S NIKKOR 18-55]



Kommentarer
Postat av: Becca

svar: Åh, tack snälla <3. Jag vet faktiskt inte, tycker inte jag gör något specillt :P

2012-05-18 @ 23:00:39
URL: http://fotobex.blogg.se/
Postat av: Wilma

Sv. Tack snälla, alltid kul att höra :).



Jättefina bilder :)

2012-05-19 @ 11:15:53
URL: http://macintosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0