Produktfoto

Permalink Produktfoto Kommentarer (1) Trackbacks ()
2012-04-07 @ 21:31:53
Foto: Jag [Kamera: Nikon D3100] Motiv: Läppstift från ACO [Redigerad: Ja]


Hej!
Jag har haft en jättemysig dag, påskafton och allt som det är! Var hos faster och farbror och gosade lite med lillkusinerna. De är ju så söta ♥ Sen fotade jag lite produktfoto, så roligt. Det var ett tag sen, men jag blev jättenöjd med resultatet. Ska försöka lite till imorgon så det lär droppa in lite produktfoto-bilder på bloggen.
Att tillägga är ju att jag har världens sötaste och bästa familj ♥ Tack för en supermysig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Stella » foto

otroligt fin bild, vill också kunna ta bra produktfoton, haha! ;)

svar: lägger till dig i menyn nu, säg till när du lagt till mig! :)

2012-04-08 @ 12:10:15
URL: http://stellaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0