Ögongodis

Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()
2013-04-03 @ 16:00:25
Ögongodis är ett konstigt ord tycker jag. Liksom, godis för ögonen... Innebär det att man ska stoppa in två lagom stora, och goda, godisar i ögonen. Eller är det kanske godis som man bara får titta på men inte smaka. För i sådana fall så tycker jag väldigt mycket mer om vanligt godis. Nej ögongodis är helt enkelt fina saker, har jag kommit fram till. Och jag gillar fina saker, speciellt fina godisbitar som man både får titta på OCH äta. Här kommer lite av mitt ögongodis från i påskas och fram till idag för tio minuter sen!
 
 
Nu tänker ni säkert så här: "Jag kan köpa alla bilderna, men vanten, helt ärligt Frida? Har du inga kakor i burken?" Jo förstår ni, det är så här: Den testbilden var den bästa bilden jag fick med mig hem från en fotografering, så den fick bli lite ögongodis den också ;)
 
/Frida
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0