Svar:

Permalink Vardag Kommentarer (0) Trackbacks ()
2012-05-18 @ 17:23:00
Hej! Här kommer äntligen svaren... Det tog ju lite tid! Dessutom har pappa och kameran kommit hem så jag är väldigt glad och nöjd för tillfället C:

Personligt

Favvomat?
Åååå, svårt, grillat är ju sjukt gott!

Favvoland?
Italien, tror jag, vackert, god mat och alldeles underbart!

Bild från Italien

Sthlm eller Gbg ?
Sthlm får jag nog säga, det är väldigt fint där och så har jag ju några underbara kompisar som bor i denna stad. Fast Göteborg är ju också fint C:

Färg på tröjan just nu?
Rosa. (Jag hatar rosa)

Har du färgat ditt hår någon gång ?
Nope, men skulle vilja...

Hur mår du ?
Jodå, det är bra! Själv?

Hur många länder har du vart i?
Runt åtta, tror jag?

Gillar du rosa delfiner ?
JAAAAA, jag typ älskar rosa delfiner, om de har handväska är det bara ännu bättre :D

har du några syskon? om ja, hur många och vad heter de? :)
Japp, två, Emma och Louise.

VEM ÄR FINAST? :D
Jaaduuuu...

(Om du blev förvirrad för att ett litet lamm kom in här så behöver du inte vara orolig, för det är jag med)

Vilket elevhem i Harry Potter tillhör du?
Haha, på Pottermore antar jag... Slytherin... (Inga kommentarer)

Favoritbok?
Hungerspelen, alla tre då! 

Vilket är det tråkigaste ämnet i skolan?
Oj, vet inte riktigt, matte är ju ingen favorit men just nu avskyr jag bilden. Även fast jag gillar att måla och fota så kommer jag inte överens med min bildlärare.

Hur många svampar kostar en delfin?
42 ofc.

Favorithäst på VRK?! elr kanske kan den redan xD elr nja!
Jag vet faktiskt inte jag gillar ju Greta rätt mycket...

Favorit te sort =) MUMS!
Jag dricker inte te, har inte någon åsikt riktigt ;)

Vad är det du älskar mest hos mig? HAHAHA xD egofråga lite kanske =)
Att du är så otroligt snäll hela tiden!!!! :D 

Vad tycker du om mig?
Jag tycker att du är en helt underbar människa! Du är snäll, söt, go, rolig, underbar, flummig och helt enkelt en underbar kompis C:

Varför bor du så långt bort?
För att mina föräldrar valde att bo här... ;)

Älskar du mig?
Självklart!


Foto

Favoritfotograf?
Emelie Ohlsson, tror jag, knepig fråga :)

Nikon vs Canon?

Nikon, jag äger ju själv en Nikon D3100

Favoritbild?
Den här ligger nog rätt bra till :)

Josefin

Ditt bästa fototips?
Att träna, hålla kameran så ofta som möjligt i handen och att prova nya saker! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0