Fiskmås

Permalink Djur Kommentarer (1) Trackbacks ()
2012-05-18 @ 18:05:45
Foto+redigering: Jag [Utrustning: Nikon D3100+Sigma 70-300mm F4-5.6] Motiv: En liten, liten fiskmås

Hej!
Har varit på en superdupertrevlig picknick idag med familjen. (Tack så jättemycket!) God mat och en jättefin cykeltur gjorde vi. Plåtade även alla i familjen, även om några var sådär entusiastiska till att bli fotograferade. Dessutom, i och med att jag är något trög fotade jag inte det goda fikat, jag åt det istället ;) Men, som ni ser här ovan ville herr fiskmås stå modell, så det kompenserade (lite) alla fikabilder som inte finns. Hoppas ni har det bra i det vackra vädret!


Kommentarer
Postat av: Oliviasphotolife

Superfin bild. :D

Me like!



SV: Det är sjukt roligt. :D

2012-05-20 @ 12:21:14
URL: http://oliviasphotolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0