Mina pennor

Permalink Teckningar Kommentarer (2) Trackbacks ()
2012-01-30 @ 12:17:00


Hejsan!
Tänkte att jag skulle visa vilka pennor jag ritar med. Jag använder pennorna på bilden (rätt självklart kanske?), Derwent Graphic, jag diggar dem väldigt mycket. Håller bra, lätta att rita med, vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Gillar de helt enkelt och rekomenderar dem starkt om någon vill börja teckna.

Kanske ska förklara varför de "heter" olika såsom 7B, 9B och H. Det är för man ska veta vilken som är mjukast att rita med, 9B är mjukast. Lite svårt att förklara men om man har provat så känner man jättestor skillnad.


Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg! kolla gärna in min med och släng gärna in en kommentar om du har lust med det. följa varandra via bloglovin? :D

2012-01-30 @ 15:56:54
URL: http://emmawidahl.blogg.se/
Postat av: Ellen (foto&vardag)

Sv; Okej! :D Prova det värmeskyddet! :) Det är grymt!! :)<3



Jo visst kan vi följa varandra på bloglovin! :) Säg till när du följer mig så följer jag då dig! :D

kram!

2012-01-30 @ 17:04:59
URL: http://lnsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0