Att fota när det inte finns något att fota

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()
2011-05-24 @ 20:29:57
Det kan ju vara lite klurigt!
En kväll var jag ute och hoppade studsmatta, några fåglar flög förbi över mitt huvud och jag tänkte direkt: Jag måste fota de! Jag sprang in och hämtade kameran. Det skulle nog bli toppenbilder med svarta siluetter mot den grå-blå himlen. Men där låg jag, frysande med kameran i högsta hugg. Men kom det några fåglar. Nej, nej, då hade fåglarna bestämt sig för att det var natt.
Så resultatet blev:
(Foto: Jag, Kamera: Nikon D3100)
Kommentarer
Postat av: Signe & Thea

vad roligt!! hoppas att du fortsätter läsa den! :D Jo tack, vi gillar också den nya designen, bättre än den förra!



Föresten, är inte du alicias kompis? :)



Kram!

2011-05-24 @ 21:16:44
URL: http://signethea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0