En liten, liten blomma

Permalink Natur Kommentarer (1) Trackbacks ()
2011-12-20 @ 18:35:38
Hej!
Jag har som sagt lagt upp en ny design. Om du inte ser den tryck F5.
Jag har inte fotat på jättelänge, hemskt eller hur! Men jag saknar dagsljuset. Vi är ju i skolan när det är ljust sen när man kommer hem är det ju kört att ta kort, för inomhusfoto har jag ingen insperation just nu. Önskar att jag hade ett stativ så jag hade kunnat ta häftiga ljusbilder! Tomten, annteckna det!
I alla fall kommer här en gammal bild från mormor och morfars trädgård♥
Foto: Jag, Motiv: En vacker blomma





Kommentarer
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

fin bild :)

2011-12-28 @ 17:47:38
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0